Kezes-lábas

Elérkezett 2009. május 31.
Egy hete még 27 fok volt, 23 fokos a Balaton. Terveztük, hogy lemegyünk az unokatesóhoz Balatonozni a hosszú hétvégén.
Hát, talán korcsolyát kellett volna pakolni, de mivel az nincs, inkább nem is megyünk sehova.
Itthon maradunk, és kitalálunk majd kellően eszement dolgokat. Mint pl. én a blogírást ;)

Szóval volt Dr. Bubó musical, bár ez még 30.-án, szombaton - Juditnak megígértem, hogy mesélek róla. Ne feledjem szavam, fogok is.
Ide már gyermekemet bélelt csizmával láttam el, tekintve hogy zuhogó esőben néztük végig a produkciót. Jó ötletnek bizonyult, bár elég merész húzás a nyár elején.
Tegnap reggel pedig nem tudtam okosabbat kitalálni, elővettem egy téli kezes-lábast, és egy csizmát. 11 fokban télen sem csinálnék mást. Attól, hogy május utolsó napja van, most sem fogok.
Ez a téli kicsit túlzás, mert annyira vékony, hogy télen soha nem hordta szerintem senki, én meg örültem, hogy végre ráadhatom a leányra. Most már nem mondhatom, hogy kaptunk valamit, és még csak nem is használjuk.
Majd jön a kép is, aki ráismer, köszönjük a kóbor ruhák nevében, amikből néhány most épp nálunk állomásozik.

Megjegyzések