Böbe szerelmes - én pedig elszégyelltem magam

Muzsikáért kattints ide, majd a megjelenő képre
A pontos részleteket nem emelném ki, sem a fiatalember személyét, mert nem ez a lényeg.

Ami fontos, nekem, mint anyukájának, hogy megbízik bennem annyira, hogy ezt elmondja. Nagyon megható és megtisztelő. Igyekezni fogok, hogy ez megmaradjon még nagyon-nagyon sokáig, és dolgozni fogok érte, hogy ne változzon meg.

Ami megdöbbent és büszkévé tesz, hogy alig négy évesen ennyire meg tudja fogalmazni az érzéseit, szavakba tudja önteni és elkülöníteni a többi érzéstől.

Amitől elszégyelltem magam - pár nappal a közlés után megkérdeztem, hogy mi lesz, ha később találkozik majd valakivel, aki jobban fog tetszeni neki.

Nem értette a kérdést. Nem megdöbbent, hogy ilyen is lehet, vagy elgondolkodott volna, hogy mi lesz, ha ... hanem nem értette, hogy mit kérdezek. Én pedig elszégyelltem magam.
.... hogy ez egy gyerek számára ennyire evidens, és hogy még nőnie kell, hogy megértse a nagy, felnőtt világot, de hogy ott belül, legbelül ez van belénk kódolva: a hűség, a tisztelet, a kitartás, a bizalom.

Szóval meghajtottam a fejemet a bölcsessége előtt, és elkezdek felnőni a 4 éves gyermekem mellé.
Köszönöm Böbi!

Megjegyzések

  1. kirázott a hideg:), nagyon megható és igaz érzést mutat pár soros kis szösszeneted, milyen röviden kimondható valami, ami igazi:), kösiz!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése