Amit nem osztasz meg, az meg sem történt ... vagy mégis?



Azt hiszem, még nem tudom teljesen átélni a fenti kijelentést. Mondjuk nem is szeretném.

A nyár elején még csak felkaptam a fejem erre a gondolatra, a nyár végére eljutottam oda, hogy valami nagyon furcsa történik körülöttem.

Eddig azt gondoltam, hogy a vízálló telefontokra sportolóknak, vizes helyen dolgozóknak, vízitúrázóknak lehet szüksége, vagy esetleg még kisgyerekes családoknak, ahol a telefonok időnként a kádban, wc-csészében, mosogatóban vagy a kakaó alatt landolnak. Esetleg a homokozóban.

De nem ... az idei nyár, medencék és strandok legfontosabb strandkelléke a vízálló telefontokba rejtett telefon. Bikinik és fürdőnadrágok mellett az idei divat része a nyakban lógó telefon a vízben.

Milyen remek is úszás, lubickolás, egymással játszás helyett fényképezni, ill. FB-on megosztani az éppen csatakos fejünket és persze a környezetét is.

Szerintem mi maradunk a labdánál, úszószemüvegnél legfőképpen és elsődlegesen a velünk lévő emberekkel való interakciónál és élményeink megélésénél.

Megjegyzések