Avokádós szendvics

Miután leány eldöntötte, hogy szereti az avokádót és be is szereztünk néhányat, készült egy finomságos szendvics belőle - ha már annyi főzős műsort nézünk, szülessenek saját kreálmányok is.

Hozzávalók:
libazsír
fokhagyma
sokmagvas barnakenyér
avokádó
camambert
koktélparadicsom
rukkola
szívsaláta
bors
pomelo

Szóval - felmelegített libazsírba belereszeltem egy gerezd fokhagymát, hogy finom ízes legyen. A fokhagymás zsírral aztán bekentem a magvas barna kenyérszeleteket, és behelyeztem forró serpenyőbe, amik illatosan ropogósan mindkét oldalán barnára pirultak. Ezeket aztán beteríttem az avokádószeletekkel, majd egy réteg ínycsiklandó camambertsajttal. Majd egy gyors mozdulattal fordul egyet, így a sajtos-avokádós felével kerül a serpenyő felé, és olvad, csak olvad szét a sajt.
A kenyérkék ezután szívsaláta leveleken landoltak egy tányéron. A serpenyőbe pedig koktélparadicsom szeletek kerültek picit átforrósodni, majd rögvest a sajt tetejét díszítették. Az egészet megsóztam, francia borskeveréket őröltem a tetejére és az ízorgia kedvéért roppanós rukkola borította. Zamatos pomelodarabkákat csipegettünk mellé.

Mivel épp télidő van, és jól esik a meleg, mentás gyömbérta került frissen facsart citrommal.



Megjegyzések